Πλιγούρι νόστιμο και θρεπτικό

 

 

Πλιγούρι.Δεν είναι τόσο διαδεδομένο,αλλά είναι μία πολύ καλή πρόταση για μιά θρεπτική και υγιεινή διατροφή.

 

Υλικά

Πλιγούρι χοντρό 1 ποτήρι νερού

Νερό 2 ποτήρια

Κρεμμύδι ξερό 1 μέτριο ψιλοκομμένο

Ντοματάκια κον κασέ 1 κουτί ή φρέσκα

Ελαιόλαδο 1 φλυτζανάκι του καφέ

Αλάτι - πιπέρι

Κύβος λαχανικών 1/2 ή ότι κύβο προτιμάει ο καθένας

Εκτέλεση

Πλένουμε το πλιγούρι και το στραγγίζουμε στο σουρωτήρι. Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το λάδι και μόλις ζεσταθεί προσθέτουμε το ψιλοκομμένο κρεμμυδάκι. Το σοτάρουμε και στη συνέχεια βάζουμε και τα ντοματάκια, το αλάτι, το πιπέρι, τον κύβο και αφήνουμε να πάρουν μερικές βράσεις. Κατόπιν προσθέτουμε το νερό και το πλιγούρι και αφήνουμε να ψηθεί για 30-35 λεπτά σε χαμηλή θερμοκρασία μέχρι να τραβήξει τα υγρά του. (καταλαβαίνουμε ότι είναι έτοιμο όταν αρχίσουν να σχηματίζονται τρυπούλες). Μόλις ψηθεί σκεπάζουμε την κατσαρόλα με μία καθαρή πετσέτα και αφήνουμε λίγο να γίνει χλιαρό. Αν θέλουμε να είναι λίγο σπυρωτό το ανακατεύουμε με ένα πιρούνι , για να αφρατέψει και να μην κολλάει. Μπορεί να συνοδευτεί με φέτα ή γιαούρτι.

Ο μαγειράκος σας εύχεται καλή επιτυχία

Παρόμοιες συνταγές

Top